Crm استراتژیکی چیست؟

این نوع crm در ارتباط با ارزیابی سود آوری مشتری و تعریف هدف ارتباطات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مشتری است . از این طریق سازمان بایستی در crm استراتژیک موارد زیر را انجام دهد:

1.مشتریان خود را در قالب بخش های مختلف (بخش بندی و طبقه بندی) قرار دهد؛

2.ارزش هر یک از مشتریان را با استفاده از یک مدل هزینه بر پایه ی مشتری (که با مدل سنتی هزینه بر پایه محصول متفاوت است)، تجزیه و تحلیل نماید؛

3.درآمد،سودآوری و سودآوری کل را برای مشتریان (هر بخش یا به صورت تک تک مشتریان) محاسبه نماید؛

4.اثربخشی هزینه های سرمایه گذاری در بازاریابی و فروش را ارزیابی نماید؛

5.یک روند تاریخی از ترک سازمان توسط مشتری تهیه نمایید؛

6.پیش بینی روند رفتار مشتری را شبیه سازی نماید.

crm  استراتژیک

با نرم افزار crmطلوع بیشتر آشنا شوید  

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

یک عدد در راه قضاوت 30nama دانلود سریال های کره ای میم صاد آنلاین نمناک سرگرمی خنده تفریح دانلود آهنگ جدید ایرانی نصب پکیج شوفاژ دیواری و اسپلیت در شیراز SHAHYAD NEWs AGENCY فیزیک اسلامی از تو تا من