- با امکان تعریف وظیفه،
نمایش وظایف امروز، آتی ، وظایف تکمیل شده و وظایف تکمیل نشده، مشاهده
وظایف تمام کاربران توسط مدیران سیستم و ارجاع وظیفه به دیگر کاربران
- نظارت بر روند پیگیری کارکنان توسط مدیر
-
پیوست کردن فایل ضمیمه در هر وظیفه
-
بررسی سوابق یک وظیفه توسط مدیر تعریف آلارم برای هر وظیفه
- تعریف زمان شروع ، ارجاع ، سررسید ، یادآوری ، تکمیل برای هر وظیفه
- تعیین اولویت برای هر وظیفه با توجه به درجه اهمیت آن در نرم افزار
اشتراک گذاری در تلگرام
تبلیغات
درباره این سایت