کارتابل و وظایف در نرم افزار CRM

  • با امکان تعریف وظیفه، نمایش وظایف امروز، آتی ، وظایف تکمیل شده و وظایف تکمیل نشده، مشاهده وظایف تمام کاربران توسط مدیران سیستم و ارجاع وظیفه به دیگر کاربران
  •  نظارت بر روند پیگیری کارکنان توسط مدیر
  •  پیوست کردن فایل ضمیمه در هر وظیفه
  • بررسی سوابق یک وظیفه توسط مدیر  تعریف آلارم برای هر وظیفه
  • تعریف زمان شروع ، ارجاع ، سررسید ، یادآوری ، تکمیل برای هر وظیفه
  • تعیین اولویت برای هر وظیفه با توجه به درجه اهمیت آن در نرم افزار

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

منهول پلی اتیلن ، منهول گفتاورد هایی پیرامون جامعه و جهان فروشگاه پیترپن مجله زیبایی رمان بوک | دانلود رمان | رمان دانلود رایگان کتاب هنر ظریف بی خیالی ترجمه فارسی pdf گروه سنجش و ارزشیابی آموزشی متوسطه دوره اول استان آدربایجان غربی مطالب آموزشی و پرورشی گروه عکاسان شوش من یک ایرانی هستم